Carrefour deschide un nou Market cu suprafața extinsă în Cosmopolis

Carrefour România continuă investițiile în formatul Market prin deschiderea unui nou supermarket în Cosmopolis. Magazinul modernizat propune comunității locale şi nu numai, un format personalizat nevoilor lor, îmbinând ofertele de proximitate cu cele potrivite unei zone rezidențiale, prin deschiderea unui nou magazin Market cu un spațiu de vânzare extins. Astfel, retailerul ajunge la 192 de supermarketuri la nivel național, dintr-un total de aproximativ 450 de magazine multi format.
Supermarketul Carrefour Market Cosmopolis Plaza beneficiază în prezent de o suprafață comercială de peste 1.700 mp, unde clienții sunt așteptați cu o gamă variată de peste 11.000 de produse alimentare și non-alimentare. La rafturi se regăsesc game consacrate și sortimente de produse adaptate stilului de viață și obiceiurilor de cumpărături ale consumatorilor din zonă.
Mai variat, mai proaspăt, mai aproape de casă.
Situat la intersecția dintre hipermarket si magazinele de proximitate, Marketul își propune să satisfacă două nevoi tot mai prezente în rândul clienților: apropierea de casă și o gamă de produse foarte generoasă, cu accent pe produsele proaspete: fructe și legume proaspete de sezon, de la fermieri locali, o selecție rafinată de brânzeturi artizanale, vinuri regionale și etichete exclusive sau consacrate, produse ready-to-eat, mărci proprii Carrefour apreciate pentru raportul calitate-preț excelent, produse de măcelărie, pește, produse lactate sau de băcănie, potrivite nevoilor zilnice, pâine și produse de patiserie proaspăt coapte în zona de Brutărie și multe altele;
Pe lângă acestea, magazinul pune la dispoziție și un sortiment extins de produse non-alimentare de larg consum pentru întreținerea și îngrijirea casei, produse de îngrijire personală în zona Parfumerie și Igienă, precum și produse din universul de cooking, dar și jucării, haine sau cărți la rafturile Cărturești.
Dincolo de casele self checkout, care dispun de un sistem de scanare și efectuare a plății simplu și intuitiv, clienții beneficiază de opțiunea Scan & Pay din aplicația Carrefour. Cu ajutorul acesteia, pot scana produsele direct de la raft, pot verifica prețurile și, apoi, le pot adăuga în coșul virtual și plăti rapid la casa de marcat, fără să mai așeze produsele pe bandă. Tot prin intermediul aplicației, aceștia au acces la programul de loialitate Act for Good unde, săptămânal, pot găsi noi oferte și promoții.